Pomoc techniczna

Technical Support

Poznaj pomoc techniczną Euronda

Od ponad 10 lat Euronda obecna jest na polskim rynku. Współpracuje z najlepszymi dystrybutorami i specjalistami, zapewniającymi kompletne wsparcie i niezawodność.

Serwis techniczny jest jedną z mocnych stron firmy Euronda. Autoryzowani technicy Euronda przechodzą odpowiednie szkolenia i regularnie uaktualniają swoją wiedzę, aby reagować na wszelkie potrzeby naszych klientów i oferować im szybkie i skuteczne, a zarazem profesjonalne wsparcie.

Jesteś stomatologiem lub dystrybutorem i potrzebujesz wsparcia technicznego? Wypełnij poniższy formularz i wybierz naszego najbliższego specjalistę. Dzięki rozległej sieci współpracowników obejmującej cały kraj, Euronda szybko zareaguje na wszystkie potrzeby klienta.

Zakupiłeś jeden z naszych produktów? Zapisz się do My Euronda i uzyskaj dostęp do zakładki chronionej hasłem, aby uzyskać maksymalną satysfakcję ze współpracy z Euronda.

W jakim charakterze występujesz?*
Kraj:*
Treść wiadomości:
na działania marketingowe.**

Przetwarzanie i wykorzystywanie danych przez Euronda S.p.A. w celach marketingowych (dostarczanie informacji handlowych i/lub promocyjnych, wysyłanie materiałów reklamowych, prowadzenie sprzedaży bezpośredniej lub korespondencji handlowej dotyczącej produktów, usług, badania jakości, badania satysfakcji klientów) z wykorzystaniem przewidzianych metod przetwarzania w formie papierowej, zautomatyzowanej i teleinformatycznej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej, telefonu i wszelkich innych kanałów informatycznych.

na profilowanie.**

Przetwarzanie i wykorzystywanie danych przez Euronda S.p.A. w celach profilowania związanych z nawykami konsumpcyjnymi i skłonnościami do konsumpcji, zachowaniami, przeglądaniem i korzystaniem ze strony internetowej.

na udostępnienie moich danych osobom trzecim.**

Przekazywanie danych jednostkom związanym lub powiązanym z Euronda S.p.A., jak również ich spółkom partnerskim, które mogą przetwarzać te dane w celach marketingowych (dostarczanie informacji handlowych i/lub promocyjnych, wysyłanie materiałów reklamowych, prowadzenie sprzedaży bezpośredniej lub interaktywnej korespondencji handlowej dotyczącej produktów i usług, prowadzenie badań rynkowych) z wykorzystaniem przewidzianych metod przetwarzania w formie papierowej, zautomatyzowanej i teleinformatycznej, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej, telefonu i wszelkich innych kanałów informatycznych.


Something went wrong, please retry.
Top